Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Τελικά ποιός είναι ρατσιστής; (βίντεο)


Ο ρατσισμός είναι το δόγμα που αναπτύσσεται με σύνδεσμο συγκεκριμένα γνωρίσματα "traits", όπως π.χ. εθνικά, θρησκευτικά, πολιτιστικά κ.λπ., προκειμένου να αναγάγει μια ομάδα αντίστοιχα (κοινωνική, φυλετική, θρησκευτική), ως υπέρτερη άλλων.


Με τον όρο φονταμενταλισμός (θεμελιωτισμός) εκφράζονται οι τάσεις εμμονής ή επιστροφής σε άκρως συντηρητικά θρησκευτικά βιώματα του παρελθόντος, τα οποία λειτουργούν ως μέσο αντίστασης σε κάθε ενδεχόμενη αλλαγή ή θρησκευτική μεταρρύθμιση.

Ο φασισμός είναι ριζοσπαστικἠ αυταρχική εθνικιστική πολιτική ιδεολογία και μαζικό κίνημα που έχει ως στόχο να θέσει το έθνος, το οποίο ορίζει βάσει αποκλειστικών βιολογικών, πολιτισμικών ή/και ιστορικών συνθηκών, υπεράνω κάθε άλλης αξίας και να δημιουργήσει μια κινητοποιημένη εθνική κοινότητα.

Ο ιμπεριαλισμός αποτελεί πολιτική επέκτασης του ελέγχου ή της εξουσίας που ασκείται σε ξένες οντότητες ως μέσο απόκτησης και/ή διατήρησης μιας αυτοκρατορίας.
Η μισαλλοδοξία  περιγράφει την εχθρότητα ή την έλλειψη ανοχής για κάθε αντίθετη άποψη, θεωρία και ιδίως ιδεολογία. Κατά κάποιον τρόπο εκφράζει το μίσος εναντίον όσων έχουν διαφορετική άποψη (π.χ. πολιτική θρησκεία).

Αυτοί είναι οι επίσημοι ορισμοί των χαρακτηρισμών που αποδίδουν οι γνωστοί ‘’ανθρωπιστές’’ για να αποδείξουν τη βαρβαρότητα των Ευρωπαίων απέναντι στις ορδές των μουσουλμάνων των λοιπών αλλόφυλων που έχουν εισβάλει ετσιθελικά στις αρχέγονες εστίες τους.


‘Οποιος τολμήσει να εκφραστεί αντίθετα προς τις επιταγές των κοσμοεξουσιαστών αυτομάτως αποκτά τη στάμπα τουλάχιστον ενός εκ των ανωτέρω χαρακτηριστικών.
Οι απανταχού διεθνιστές έχουν ξεκινήσει ένα κυνήγι μαγισσών ενάντια σε όλους όσους αρνούνται να συμμορφωθούν στις  προσταγές της ΝΤΠ. Άνθρωποι που θέλουν να παραμείνουν οι κοινωνίες τους ως έχουν στηλιτεύονται ως ξενοφοβικοί, ξενηλάτες κι ότι άλλο φαιδρό μπορεί να βάλει ο νους.
Πολίτες που έγιναν ξένοι στην ίδια τους τη χώρα αντιμετωπίζονται ως μισάνθρωποι.Γυναίκες πέφτουν θύματα στον τόπο τους επειδή ‘’τολμούν’’ να είναι δυτικές και απελευθερωμένες από θρησκευτικές νοοτροπίες ξένες προς την παράδοση τους.
Παιδιά γαλουχούνται ώστε να μισούν αόριστες έννοιες και να μεγαλώσουν ως διεθνιστές σε μία πολυπολιτισμική Ευρώπη.
Είμαστε αναγκασμένοι να βιώνουμε τη σαρία στην καθημερινότητα μας βλέποντας μπούργκες, δημόσια ‘’εξαγνιστικά’’ αυτομαστιγώματα  ‘’ευγενικών’’ ανθρώπων.
Ολόκληρες περιοχές που μεγαλώσαμε ανέμελα έχουν γίνει άντρα φονταμενταλιστών.
Κρατικά κτίρια παραδίδονται για θρησκευτικές συγκεντρώσεις, την ώρα που στο μουσουλμανικό κόσμο οι χριστιανοί δολοφονούνται λόγω των πιστεύω τους.
Ηλικιωμένοι που έφτασαν στο όριο της ανέχειας από τις μειοδοτικές πολιτικές των κυβερνώντων  αποτελειώνονται από τους ληστρικούς λαθρομετανάστες που έχουν κατακλύσει, όλως τυχαίως, την Ευρωπαϊκή γη.
Πολιτικές αποφάσεις γελοιότητας όπου ο παράνομος δικαιούται περισσότερα από τον πολίτη της χώρας.
Προώθηση μικτών σχέσεων ως κάτι απόλυτα φυσικό την ώρα που στο Ισραήλ και τις μουσουλμανικές χώρες αυτό αποτελεί φυλετικό ή θρησκευτικό έγκλημα.
Ασθένειες που είχαμε ξεχάσει για δεκαετίες επανεμφανίζονται.
Δολοφονίες για 5 ευρώ είναι καθημερινό φαινόμενο.
Βιασμοί λευκών γυναικών συμβαίνουν κατά συρροή και αποσιωπούνται από τα ‘’ευαίσθητα’’ ΜΜΕ.
Το παραεμπόριο στα καλύτερα του και άνθρωποι του πραγματικού μόχθου οδηγούνται στην εξαθλίωση και την αυτοκτονία προς ευχαρίστηση των απανταχού διεθνιστών.
Ευρωπαίοι θύματα καθημερινής και κάθε λογής βίας μένουν εκτός δημοσιότητας και προβάλλονται τα ‘’εγκλήματα ρατσιστικής βίας’’ που είναι απειροελάχιστα.
Παιδιά λαθρομεταναστών καταλαμβάνουν θέσεις στα σχολεία και τους παιδικούς σταθμούς αναγκάζοντας τους γηγενείς κατοίκους της Ευρώπης να στέλνουν τα δικά τους παιδιά σε ιδιωτικά σχολεία μπορώντας οικονομικά ή μη. 
Λαθρομετανάστες κατακλύζουν καθημερινά την Ευρώπη κάνοντας μας να αναρωτιόμαστε  γατί δεν επιλέγουν χώρες πιο κοντινές τους, πιο πλούσιες και με θρησκευτικά και φυλετικά κοινά μεταξύ τους.
Κανείς δε διερωτάται και δεν ψάχνει πως ο λευκός άνθρωπος έφτασε στο σημείο να αποτελεί  μόλις το 8% του παγκόσμιου πληθυσμού. Γεννιόμαστε φέροντας τη ρετσινιά του λευκού ρατσιστή, εκμεταλλευτή και τόσων άλλων άδικων χαρακτηρισμών.

Δεν ξέρω γιατί πρέπει να πληρώνουμε εσαεί τις θρησκευτικές σταυροφορίες του μεσαίωνα.Δεν καταλαβαίνω το ρατσισμό των αντιρατσιστών. 
Αν δεν είναι υποκινούμενος τότε σίγουρα μιλάμε για ανθρώπους περιορισμένων πνευματικών δυνατοτήτων.
Από πότε ο νοικοκύρης είναι υπόχρεος και δέσμιος στους λαθροεπισκέπτες; 
Σε ποιά άλλη ήπειρο συμβαίνουν αυτά;
Πως μεταχειρίζονται τους  χριστιανούς συγκατοίκους τους οι μουσουλμάνοι ή οι εβραίοι;
Για πόσα χρόνια ακόμα θ’αντέξει ο ευρωπαϊκός πολιτισμός πριν καταληφθεί πλήρως από τη σαρία και τον υποπολιτισμό αράβων,μαύρων και κίτρινων;
Ειδικά οι γυναίκες που είναι υπέρμαχες του πολυπολιτισμού και των ‘’κακόμοιρων’’ μουσουλμάνων έχουν αντιληφθεί τι ακριβώς υποστηρίζουν και υπό ποιές συνθήκες γεννιούνται, μεγαλώνουν και ζουν οι μουσουλμάνες;
Αυτό ονειρεύονται για τις κόρες τους;
Πόσο χαρούμενος αισθάνεται ο μέσος Γάλλος βλέποντας τα γκέτο των αλλόφυλων ολόγυρα του; 
Την εθνική ομάδα της χώρας τους που διαθέτει δυο τρείς πραγματικούς Γάλλους κι όλοι οι υπόλοιποι από τα τέσσερα σημεία του πλανήτη;
Το έχετε δει αυτό σε μουσουλμανικές χώρες; Σε αφρικανικές 
Μάλλον όχι. 

Κι όμως οι Ευρωπαίοι είμαστε ρατσιστές, φασίστες, μισαλλόδοξοι και και και…
Φτάνει το διεθνιστικό παραμύθι, ως εδώ και μη παρέκει!
Αν είμαι ρατσιστής επειδή θέλω να παραδώσω τη χώρα μου στα παιδιά μου όπως τη βρήκα φυλετικά,εθνολογικά,γλωσσικά και εθιμικά ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ.
Αν είμαι ρατσιστής γιατί δε θέλω τον Καχιασβίλι,τη Τζελίλη και το Μπατίστα στα γαλανόλευκα ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ.
Αν είμαι ρατσιστής γιατί δε θέλω τη γυναίκα και την κόρη μου δέσμιες της μπούργκας και του θρησκευτικού παραλογισμού ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ.
Αν είμαι ρατσιστής γιατί δε θέλω να βλέπω γκετοποιημένες από παράνομους εισβολείς τις γειτονιές που μεγάλωσα ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ.
Αν είμαι ρατσιστής  επειδή όλοι μου οι πρόγονοι ήταν λευκοί κι έτσι θέλω να παραμείνουν και οι απόγονοι μου ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ.
Αν είμαι ρατσιστής επειδή θέλω την κάθε φυλή στον τόπο της ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ.
Αν είμαι ρατσιστής επειδή δε θέλω τα τουρκοσήριαλ που αποτελούν τη μονόπλευρη  προπαγάνδα κάποιων φιλελεύθερων ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ.
Είμαι τόσο ρατσιστής όσο ήταν ο Λεωνίδας,ο Ισοκράτης κι ο Κολοκοτρώνης.
Είμαι περήφανος για την καταγωγή μου,το χρώμα μου,τις παραδόσεις και τους προγόνους μου.
Είμαι περήφανος γιατί χάρη στο λευκό πολιτισμό κατέβηκε όλη η ανθρωπότητα από τα δέντρα.
Είμαι περήφανος για τις επιστήμες,τις τέχνες,τα γράμματα,τη φιλοσοφία,τον αθλητισμό,το ευ αγωνίζεσθαι,την ευγενή άμιλλα…
Είμαι Έλλην
Είμαι λευκός
Είμαι Ευρωπαίος
Όσο για τα 5 αρχικά χαρακτηριστικά τα επιστρέφω  σε όλους αυτούς που έκαναν κατάληψη στην Ευρώπη και τους προστάτες τους.
Αυτοί είσαστε κι αυτά στηρίζετε,μάρτυς μου τα παρακάτω γεγονότα.       
                               
                                                                                                                                               Dr G 



παραπομπή1
παραπομπή2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια σας στα Ελληνικά και οχι σε greeklish.